March favs

By Sabush O’rlling - 9:30

Už muselo prejsť minimálne sto rokov,keď tu naposledy bol nejaký článok s obľúbencami. Žeby ma prešla chuť ich písať? Nie tak úplne. Len som od toho potrebobovala určitú pauzu. Odvtedy mi pribudlo množstvo, fakt množstvo vecí, ktoré som vám chcela ukázať len nejako som sa nemohla dokopať k spísaniu nejakého zmysluplného článku. Dnes ma však pochytila silná potreba ukázať vám aspoň hŕstku vecí, ktoré som kúpila a naozaj sa z nich teším.

Šatník som si preriedila asi pred mesiacom a zistila som,že mi tam naozaj zostalo len pár vecí, ktoré budem chcieť nosiť. Preto som ho potrebovala opäť zregenerovať.

Keď som uvidela v Gate na vystavené tieto blúzko-šaty, neváhala som ani sekundu. Stáli ma okolo pätnásť eur a vedel som,že to je kúsok,ktorý skutočne vynosím.

Granátové jablko v poslednej dobe otriaslo svetom, ale nie nadarmo. Prečistí celé telo, regeneruje krv, a pôsobí proti starnutiu! Je to úplný zázrak, podobne ako kokosový olej. Preto som aj vyskúšala tento čaj od Teekanne, ktorý ma zaujal už len svojim nápaditým obalom a je naozaj výborný. Tak čo, mali ste ho aj vy? 


 Pásiky, to je moja slabosť. Preto mi nemohla v šatníku chýbať ani táto sukňa, ktorú zladím už len s obyčajným jednofarebným topom a nejakými výraznejšími topánkami, kabelkou alebo náušnicami. 

Červené laky sa v poslednej dobe stali mojimi must-have a preto ani tentokrát som si neodpustila tento od Avonu. Obľubujete aj vy červené laky? 

  • Share:

You Might Also Like

22 komentářů

  1. tak tá košeľa pásikavá je naozaj krásna, minimalistická <3 čo sa týka tvoju playlistu ja som si tam našla Colum Scott, ktorého v poslednej dobe milujem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Červené laky na nehty miluju, jinak ale nejvíc nosím jemně růžové:D. A Lorde mám taky moc ráda:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne kúsky a tá pásiková košeľa je krásna! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Proužky mám taky moc ráda, ta košile je navíc moc krásná! :) Já jsem si oblíbila hřejivé svetříky, když to jaro ještě je takové chladné a čaj hruška s karamelem od Loyd, doporučuju :) a písničku Whatever it takes :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám rada všetky laky, nevedela by som si vybrať jeden typ :)
    a tie košelo-šaty vyzerajú super! škoda, že si sa v nich neodfotila:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  6. nadherna sukna :)) a tiez milujem cervene laky! :)
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  7. Ty košilové šaty vypadají opravdu skvěle, v Gatu jsem nebyla snad celou věčnost už, takže se tam určitě brzo podívám :) A ten čaj taky momentálně miluju, mohla bych ho pít pořád a ještě marakujový, ten mám od nich také moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj krasne veci, ako tie bluzko-saty, tak aj ta sukna vyzera uplne dokonalo <3 cerveny lak milujem a z tej edicie cajov mam radsej ten, co sa vola Passion. ale moja mama rada pije prave tento Love :)

    OdpovědětVymazat
  9. To oblečení je přesně můj vkus! :) a čaje jiné značky nekupuji
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  10. Prúžky milujem tak ako aj červenú farbu. :) Takže za mňa super kúsky a samozrejme trendy ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. i keď sukne nenosím vôbec, tak tá pásikavá je bombová! pásiky sú proste život!:)
    laky na nechty nemám žiadne obľúbené, nelakujem si nechty totižto:D i keď si ich náhodou nalakujem, hneď to dám dole, pretože na mojich nechtoch to vyzerá naozaj hrozne:D
    na Lorde som "fičala" asi pred 4 rokmi cca. vtedy som počúvala jej pesničky nonstop:D
    http://oneordinarygirl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ten čaj granátové jablko mám moc ráda :) kupujeme ho domů pravidělne :) a moc se mi líbí ten lak na nehty! pecka! :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som si v poslednom čase tiež obľúbila speváčku Dua Lipa, v auguste bude festival vedľa v meste, tak sa zrejme pôjdem na ňu aj pozrieť :)

    Červený lak nie je nikdy zlá voľba a dokonca aj košeľa sa mi páči a to ja moc košele nemusím :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  14. Ta sukně a bluzka-šaty jsou nádherné :) miluju pruhy :D tvůj výběr hudby se mi moc líbí, nová alba od obou zpěvaček se mi hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Košile vypadá moc hezky a tenhle čaj mám velmi ráda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat