MILUJ SVOJ ŽIVOT

By Sabush O’rlling - 9:58

 Kníh o vnútornom osobnostnom rozvoji, motivácii, zdravých jedlách a zvykoch je nespočetne veľa a v posledných rokoch sa tento typ kníh na trhu veľmi rozšíril. Dnes je už až ťažké si z takého množstva vybrať. Do mojich rúk sa však dostala táto kniha od Louise L.Hayovej,ktorá už len svojím obalom priam vyžaruje pozitívnu energiu a stala sa celosvetovým bestsellerom. Knihy od tejto autorky som ešte nečítala, ale po dočítaní tejto knihy som sa rozhodla, že to musím zmeniť. Pretože síce je to len meno na obale knihy a človek ktorého vôbec nepoznám, ale vďaka nemu mám skutočne iný pohľad na seba aj na svet.


V tejto knihe sa nájde toho veľa pre každého,pretože autorka radí vo veciach v rozličných častiach života. Ja som tam našla veci, nad ktorými sa normálne ani nezamýšľam a pri čítaní tých slov som sa chvíľami až zasmiala nad tým, ako to všetko ovplyvňuje moje konanie a následne aj konanie môjho okolia. Kniha ma naučila, ako sa mať skutočne rada taká,aká som. Aj keď viem, že toto počujete z každého rohu, ale kniha je iná v tom, že vás to rôznymi cvičeniami - dokonca pred zrkadlom, skutočne naučí.

Za každou akoby "kapitolou" sa nachádza menší odsek, ktorý si prečítate viackrát nahlas a neviem v čom to je, ale mňa už len po prvom prečítaní nahlas presvedčil, že to tak skutočne je, že všetko sa deje z nejakého dôvodu a že nech urobím akékoľvek rozhodnutie, bude to buď to správne, alebo ma niečo naučí.



Autorka tiež vo väčšine časti knihy popisuje aj na naše negatívne myšlienky a slová, ktoré často používame a tým sa len dostávame do nekončiaceho začarovaného kruhu. Normálne som nemohla uveriť tomu, aké množstvo negatívnych zlozvykov a slov som používala ja a ako sa to zhoduje s tými v knihe. Tu sa naučíte, ako sa toho zbaviť a miesto toho sa naučiť používať už len to pozitívne a ovocie prinášajúce.

 Autorka tiež spomína, že množstvo chorôb plynie práve z rôznych zlých návykov. Na konci knihy je tiež obrovský zoznam chorôb a príčin, z čoho mohli vzniknúť a na kraji je napísané, čo si neustále opakovať, aby sme sa ich nakoniec zbavili. Je to priam neuveriteľné, ale skutočné.

Táto kniha je zaujímavá tiež v tom, že nestačí si ju prečítať len raz,čo autorka zdôrazňuje. Knihu si môžte znovu prečítať kedykoľvek, keď sa cítite nanič, neviete ako ďalej a nič sa vám nedarí, či už je to v práci, škole, v rodine. Vždy tam nájdete to miesto, ktoré vás z tejto slepej uličky vyvedie a postupne privedie na tú správnu cestu. Ja ju teraz asi požičiam všetkým známym, pretože verím, že im tiež pomôže. Je v nej tiež veľa vecí, ktoré by ste si denne mali doma precvičovať, teda hlavne v svojej mysli a pri tom pozorovať reakciu nášho tela. Takúto knihu som ešte nikdy nečítala a som veľmi rada, že som mala tú možnosť práve vďaka kníhkupectvu  Knihy pre každého, kde nájdete túto a ešte omnoho viac skvelých kníh! 

Ešte raz ďakujem..

  • Share:

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Moja mamina číta knihy od tejto spisovateľky. Aj mne šírila osvetu o knihách s pozitívnym posolstvom, no ja som pesimistka a ešte som sa neodhodlala to zmeniť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy s takouto tematikou mám velmi rada a aj tuto konkretnu mám prečítanu už velmi dávno. Louise je skvelá a naozaj má vo vela veciach pravdu. Vela chorob prameni z našej psychiky.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá hodně dobře, ráda čtu podobné knížky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku jsem až doteď vůbec neznala, což je velká škoda, myslím, že podobnou knížku bych si zrovna teď potřebovala přečíst :) Děkuju za tip! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. knihu nepoznám, ale ako si spomínala, na trhu je veľmi veľa kníh s takouto tématikou. či už o tom ako mať rád sám seba, ako zmeniť svoju osobnosť, ako myslieť pozitívnejšie apod. mňa tieto knihy nelákajú už len z toho dôvodu, že ich je tak veľmi veľa.
    ale kniha má veľmi pekné myšlienky ako tak pozerám:)
    http://oneordinarygirl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. knižku si zapisujem, vyzerá to na dobré a užitočné čítanie, taúto literatúru mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
  8. Takýchto podobných kníh som už zopár prečítala a boli vážne super. Táto vyzerá tiež rovnako :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  9. Hadn't heard about this book, so it's nice to discover it. Thanks for the review!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna dneska jsem si objednala asi čtyři knížky na podobný způsob a už se na ně neskutečně těším !!

    OdpovědětVymazat
  11. Na tyhle povzbuzující knížky moc nejsem, mám radši beletrii s dějem a zápletkami. U takových knížek bych hned při čtení první stránky usnula :D. Ale každý máme jiný vkus :). Tobě se zas nemusí líbit můj oblíbený Obraz Doriana Graye :)

    OdpovědětVymazat
  12. Takéto knižky čítavam rada a celkom často. :) Táto vyzerá tiež super!

    http://wanderluststhoughts.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je nejlepší knížka na světě! <3 Teď od Luise Hay čtu Síla Ženy, je vážně úžasná, miluju i její meditace na youtube :) xx

    OdpovědětVymazat